هتل ریتز کارلتون استانبول
نوشته شده توسط : maryam

این هتل در قلب استانبول و در حاشیه میدان تکسیم قرار دارد . موقعیت جغرافیایی این هتل مدرن به گونه ای است که تا مراکز تاریخی شهر 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و چشم انداز منحصر به فرد آن بر جذابیت این هتل مجلل افزوده است . بنا و معماری مدرن ، پذیرایی شایسته و کادر خدماتی مجرب ، سرویس گشت درون شهری و برون شهری ، امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی با کیفیت از جمله عواملی است که سبب جذب توریستان و گردشگران تور استانبول شده است .   

امکانات این هتل برای مسافرین تور استانبول شامل : سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، امکانات ورزشی ، مرکز بدنسازی ، امکانات تفریحی ، سرویس نگهداری کودکان ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز می باشد .

کلیه اتاق های این هتل دکوراسیونی تلفیق شده بین سبک‌های مختلف روم شرقی و عثمانی دارند . اتاق ها شامل : اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاقهای خالی از حساسیت و اتاقهای VIP می باشد .

 

خدمات هتل برای مسافرین تور استانبول 94 شامل : خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و ...

مسافرین تور استانبول می توانند اقامت خوبی را در این هتل مجلل سپری کنند .

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتون استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , جدیدترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: